Promocija ponude subotičkih pijaca i onlajn kupovina

Od 1. decembra kupci na subotičke pijace mogu “stići” i ako ostanu kod kuće. Javno komunalno preduzeće “Subotičke pijace” i najposećeniji subotički web portal Subotica.com pustili su u rad onlajn pijacu koja posetiocima nudi mogućnost da preko kompjutera ili mobilnog telefona potraže proizvode koji se prodaju na pijacama i saznaju gde, od koga i po kojim cenama ih mogu kupiti.

U odeljku “pijaca” web portala Subotica.com za sada je predstavljeno oko 160 proizvođača i prodavaca prehrambenih proizvoda koji svoju robu kupcima inače nude na Mlečnoj i Kvantaškoj pijaci, pijaci “Zelenac” i pijaci u Teslinom naselju. Deo ponuđača nudi i dostavu na kućnu adresu ili preuzimanje robe na “kućnom pragu”, a neki ovu mogućnost koriste da bi povećali vidljvost svoje ponude na tezgama ili drugim prodajnim prostorima na pijacama.

– Nakon što je Ministarstvo poljoprivrede vodoprivrede i šumarstva pustilo u rad portal “E-pijace”, koji omogućuje prezentaciju ponude sa poljoprivrednih gazdinstava širom Srbije, uvideli smo da je ovakav model izvodljiv i primenjiv i na lokalnom nivou – kaže Dejan Ljubisavljević, direktor JKP “Subotičke pijace”. – Potrebe naših zakupaca, ali i njihovih kupaca, u skladu su sa trendovima poslovanja u 21. veku, pa je naša saradnja sa portalom Subotica.com prilika da pojačamo vidljivost pijaca i omogućimo kupcima da na praktičan i jednostavan način dođu do proizvoda koji su im potrebni. Pošto svakodnevno pratimo trendove i osluškujemo potrebe tržišta, verujemo da je onlajn prezentacija ponude korisnika naših usluga na pijacama logičan sled poslova koje radimo u nastojanju da se prilagođavamo vremenu.  

Direktor JKP “Subotičke pijace” ističe da onlajn pijaca na portalu Subotica.com, u odnosu na neke druge oblike trgovine ove vrste, koji se uglavnom realizuju preko društvenih mreža, nudi značajno sigurniji izbor robe, naročito prehrambenih proizvoda,

– Korisnici naših usluga, koje predstavljamo na portalu, prolaze veterinarsku i fitosanitarnu kontrolu, pa je kvalitet njihove robe daleko pouzdaniji, što je veoma važno za poverenje kupaca. Smatram da smo realizacijom ovog projekta, kao preduzeće iz javnog sektora, postali pioniri u elektronskom predstavljanju pijačne ponude. To potvrđuje i interesovanje kolega iz drugih gradova, koji žele da slede naš primer – zaključuje Dejan Ljubisavljević.

Subotička elektronska pijaca je nastala u saradnji JKP “Subotičke pijace” i redakcije web portala Subotica.com sa ciljem da pijačna ponuda kupcima bude dostupna i onlajn. Na jednoj strani iskustvo, logistika i zanje vezano za pijačnu delatnost, a na drugoj medijski potencijal i elektronska podrška, ujedinli su dva partnera na ovom projektu.

– Promocijom pijaca i ponude na njima, želimo da podržimo zdrav način ishrane, domaće proizvođače iz Subotice i okolnih naselja i dalji razvoj poljoprivredne prozovodnje u regionu – kaže Goran Todorov, urednik portala Subotica.com. – U skladu sa epidemiološkom situacijom, otežanim uslovima trgovanja, ali i sve većom potrebom da se prodavci, odnosno proizvođači na pijacama predstave i elektronski, očekujemo da će “onlajn tezge” biti posebno interesantne malim proizvođačima i gazdnistvima koja imaju veliku ponudu, ali nemaju kapacitet da svoju robu svakodnevno iznose na pijace. Svesni smo da je  kupovina na pijaci poseban doživljaj, ali činjenica je i da u ovakvim okolnosrima nisu svi u mogućnosti da dođu do pijaca.

Redakcija portala Subotica.com je otvorila i mogućnost da se, uz zakupce tezgi na pijacama, na “onlajn tezgama” predstave i proizvođači i prodavci koji svoju robu žele da ponude samo elektronski, uz lično preuzimanje ili dostavu.

Onlajn pijacu možete posetiti na adresi https://www.subotica.com/pijaca.